Cu toate ca promovarea turismului prin campania "Romania - Land of Choice" i-a costat pe romani peste 1,5 milioane de euro, mai multe de jumatate dintre acestia nu au vazut clipul si nici macar nu au ascultat controversatul imn de 10.000 de euro.

Potrivit unui studiu realizat de INSOMAR, la cererea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, 48,2% din respondenti au spus ca nu au auzit de campania de promovare turistica. 66.000 de euro a fost nota de plata a evenimentului de lansare a campaniei de promovare care a avut anul trecut la Paris, cand Elena Udrea declara ca se asteapta la o crestere cu 10% a turistilor, insa datele recente ale Eurostat arata ca pentru 2009 numarul innoptarilor turistilor straini in unitatile de cazare din Romania a scazut cu 21,9%, scrie Cotidianul.ro.

Si cat priveste controversatul imn turistic care a costat nici mai mult nici mai putin de 10.000 de euro, mai mult de jumatate dintre respondenti (62,4%) au declarat ca nu l-au ascultat deloc, doar 17,8% declarand ca l-au ascultat.

Nici clipul nu sta mai bine la capitolul notorietate printre romania, 62,4% dintre persoanele care au participat la studiu declarand ca nu au vazut niciodaca clipul de promovare. Si ce este si mai rau, este faptul ca mai mult de jumatate dintre romani considera ca aceasta campanie ajuta intr-o mica sau foarte mica masura cresterea turismului romanesc.

Mai multe detalii gasiti aici.

Clipul 1: Romania, "tara in care o femeie poate avea patru soti".

Clipul 2: Romania isi arata adevarata fata

Imnul turistic al Romaniei


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.