Gazeta Online a incheiat in 2008 un contract minim garantat prin care a cedat intreg spatiul publicitar.
“Boom a vandut clientilor externi, dar a livrat si site-urilor din grupul NetBridge nu mai putin de 204 milioane de afisari, care, la un CPM ( cost per mia de afisari) net de 3 euro-care poate fi considerat minim pentru piata din 2008-ar insemna in jurul a 600.000 de euro. Tragand linie, nu cred ca se poate spune ca Boom a pierdut din contractul cu GSP”, sustine Roman.
Ar putea deveni Boom un nou caz Bigger?
Potrivit acestuia, din 10 transe stabilite, Boom a achitat doar doua.
“In momentul de fata 3 sunt restante, reprezentind aproximativ 35% din datorie. Ne-am intalnit in mai multe randuri inclusiv cu avocatii, dar semnalele din partea lor au fost negative, dictate de actionarii Boom”, afirma Augustin Roman.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro