Gazeta Online a incheiat in 2008 un contract minim garantat prin care a cedat intreg spatiul publicitar.
“Boom a vandut clientilor externi, dar a livrat si site-urilor din grupul NetBridge nu mai putin de 204 milioane de afisari, care, la un CPM ( cost per mia de afisari) net de 3 euro-care poate fi considerat minim pentru piata din 2008-ar insemna in jurul a 600.000 de euro. Tragand linie, nu cred ca se poate spune ca Boom a pierdut din contractul cu GSP”, sustine Roman.
Ar putea deveni Boom un nou caz Bigger?
Potrivit acestuia, din 10 transe stabilite, Boom a achitat doar doua.
“In momentul de fata 3 sunt restante, reprezentind aproximativ 35% din datorie. Ne-am intalnit in mai multe randuri inclusiv cu avocatii, dar semnalele din partea lor au fost negative, dictate de actionarii Boom”, afirma Augustin Roman.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro