Business 27 Mai 2009 16:10
Un nou format tv invita fanii platformei de microblogging sa interactioneze in timp real cu actiunea desfasurata pe ecran.
Calitatile si versatilitatea Twitter ca mediu de comunicare vor fi puse la incercare si de catre media de scoala veche, televiziunea, printr-un show tv in care spectatorii vor "fi pusi pe urmele celebritatilor", anunta cei de la Yahoo! News, citand AFP.

"In acest moment, Twitter este un fenomen tehnologic si cultural incredibil", e de parere creatoarea si producatoarea executiva a showului, Amy Ephron, reprezentand compania Brillstein Entertainment, in al carei portofolio se gasesc seriile "The Sopranos", "NewsRadio" sau "According to Jim". Pentru a fi siguri ca formatul va avea impactul scontat, Brillstein Entertainment i-a cooptat ca parteneri pe cei de la Reveille, producatori cunoscuti pentru succese de audienta cum ar fi "The Office", "American Gladiators" sau "Betty ce urata".

Showul nu are inca un contract de distributie, producatorii fiind secretosi atat in privinta numelui cat si a detaliilor efective ale implicarii in timp real a microbloggerilor in facerea emisiunii. Singurul indiciu in ceea ce priveste desfasurarea actiunii este lipsa unui scenariu prestabilit, care ar putea insemna ca utilizatorii platformei joaca un rol important.

Comentand in gluma faptul ca multi cunoscuti il intreaba deja daca pot participa la auditii, Biz Stone, unul dintre fondatorii Twitter, scrie pe blogul oficial: "Abordarea deschisa a Twitter ar putea avea puterea sa transforme televiziunea - mijlocul pasiv de comunicare dominant la nivel global. Suntem foarte incantati sa vedem unde ne vor duce aceste experimente."

Amintind de la inceput ca integrarea Twitter intr-un show tv nu e o gluma proasta facuta de dragul publicitatii, cum ar putea parea, Michael Arrington invita cititorii TechCrunch sa alcatuiasca in comentarii o lista cu 300 de imbunatatiri pe care cei de la Twitter ar trebui sa le aduca serviciului in loc sa se gandeasca la Hollywood. Printre acestea se numara stabilitatea serverelor, un filtru de spam, un modul de cautare care sa functioneze fara probleme si noi functii.

Implicarea platformei de microblogging in emisiuni tv nu este o premiera, compania participand ca partener al CNN la dezbaterile prezidentiale de anul trecut ("Hack The Debate"), cand transmisiunile live contineau mesaje Twitter cu comentarii trimise in timp real.

Serviciul a stabilit un nou record de audienta in luna aprilie, cand doar de pe interfata web a Twitter s-au logat 32 de milioane de utilizatori din toata lumea, numarul estimat al acestora fiind mult mai mare daca ii luam in calcul si pe cei care folosesc platforma de pe telefoane mobile sau prin intermediul unor clienti desktop.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.