Business 22 Mai 2009 15:08
Platforma de microblogging a depasit in popularitate siteurile Digg, NYTimes si LinkedIn.
Dupa ce in luna februarie 17 milioane de americani au interactionat prin intermediul Twitter, in martie 19 milioane, cele mai recente statistici ale comScore numara peste 32 de milioane de vizitatori la nivel global, scrie TechCrunch.



Chiar daca un studiu realizat de Nielsen sustine ca 60% dintre utilizatorii noi de Twitter isi abandoneaza profilele dupa o luna, cresterile de popularitate din ultima vreme sunt prea mari ca sa poata fi vorba doar de un trend intretinut de media. Cu atat mai mult cu cat statisticile comScore nu ii contorizeaza decat pe cei care se logheaza de pe pagina de start a Twitter, niciuna dintre aplicatiile pentru mobile sau desktop de tipul Seesmic, Twhirl sau Tweetdeck nefiind luate in calcul, ceea ce inseamna ca numarul real de utilizatori pe aprilie depaseste considerabil 32 de milioane.

In ordinea numarului de unici, dupa Twitter urmeaza in clasament Digg, cu 23 de milioane, siteul NYTimes cu 17,5 milioane, platforma de stiri a publicatiei americane fiind, de altfel, in scadere constanta in ultimul an, ultima pe lista fiind reteaua sociala dedicata mediului de afaceri, LinkedIn, cu 16 milioane.

In ceea ce priveste transformarea Twitter intr-o companie profitabila, Biz Stone, unul dintre fondatorii, a anuntat in urma cu cateva zile ca a gasit o modalitate prin care sa monetizeze potentialul platformei de microblogging. Incepand cu sfarsitul acestui an, cand TechCrunch estimeaza ca numarul de utilizatori va depasi pragul de 100 de milioane, vor fi disponibile o serie de unelte si servicii platite, care vor creste functionalitatea si capacitatile Twitter, in timp ce accesul la serviciul de baza va ramane gratuit si neobstructionat de publicitate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.