Brasovul a lansat noul brand turistic al judetului, "be.live it", indentitatea verbala fiind conceputa in engleza pentru ca se adreseaza audientei internationale, a declarat directorul executiv al asociatiei de promovare si dezvoltare a turismului Brasov, Ionut Tata.
"Aceasta initiativa vine sa completeze proiectele de dezvoltare a infrastructurii turistice din judet, cum ar fi refacerea zidurilor vechii cetati a Brasovului, dezvoltarea domeniului schiabil Rasnov, precum si reabilitarea cetatilor istorice Fagaras, Rasnov si Rupea", a precizat Tata.

Potrivit acestuia, proiectele mentionate se pot dezvolta cu fonduri europene nerambursabile. Directorul executiv a precizat pentru NewsIn ca, in ceea ce priveste cetatea Rupea, s-a aprobat deja suma de 10 milioane de euro pentru lucrarile de reabilitare care vor incepe anul acesta.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.