Daca in prima jumatate a lunii ianuarie presa scrisa din Romania a fost pusa fata in fata cu o scadere deloc neglijabila a numarului de reclame, acesta nu a fost decat inceputul unei perioade delicate din punct de vedere financiar, scrie NewsIn.
In mod firesc, reducerii investitiilor in publicitatea din presa scrisa i-au urmat masuri de criza precum reducerile salariale si de personal, scaderea numarului de pagini si a tarifelor de rate-card, iar in unele situatii s-a luat chiar decizia extrema de inchidere a publicatiei, cum a fost, saptamana trecuta, cazul cotidianului Compact din trustul Ringier.
Posturile de televiziune din Romania nu sunt scutite nici ele de efectele negative ale crizei. Chiar daca, de la inceputul anului, singura veste proasta majora din piata a fost scaderea cu 20 de procente a salariului tuturor angajatilor trustului Intact, adica inclusiv pentru cei din Antena 1 si Antena 3, presiunea pe care criza economica o pune asupra pietei de media ar putea determina si alte masuri.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro