Grupul francez de retail Carrefour a afisat o scadere cu 44,7% a profitului net in 2008, la 1,27 miliarde euro, ca urmare a scaderii vanzarilor si reducerilor de preturi pentru a face fata competitiei pe piata interna.

Profitul operational (EBIT) a scazut cu 16,8%, la 2,77 miliade euro, nivel mult sub estimarile analistilor, de 3,27 miliarde euro.

"Anul trecut, mediul a fost marcat de o inflatie alimentara si o incetinire importanta in al doilea semestru", se arata intr-un comunicat al grupului.

Cel de-al doilea lant de magazine din lume a anuntat ca va cheltui 600 mil. euro pentru cresterea competitivitatii si va reduce costurile cu 500 mil. euro, pentru a sustine vanzarile.

Cheltuielile totale pentru investitii au fost plafonate la 2,5 miliarde de euro si vor fi facute cu "disciplina" si cu o mai mare selectivitate.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.