Renumitul retailer international de imbracaminte C&A vine in Romania cu un magazin de tip flagship. Amplasat dintr-un concept de magazin redimensionat, magazinul C&A se intinde pe doua etaje, pe o suprafata de aproximativ 3.200 mp.

Potrivit reprezentantilor AFI Cotroceni Park, decizia C&A in privinta marimii magazinului din Mega Mall a fost luata in urma analizarii proiectului. Pentru a intruni conditiile cerute de conceptul AFI Cotroceni Park, C&A a decis sa redimensioneze suprafetele obisnuite ale magazinelor C&A (situate intre 2.000 si 2.500 mp) si sa deschida primul magazin de tip flagship in AFI Cotroceni Park, de peste 3.200 mp.

C&A inseamna moda pentru tineri si adulti, moda care se potriveste oricarui stil, in orice ocazie. De aproape 150 de ani, C&A ofera haine elegante si de calitate la preturi rezonabile. C&A a cucerit femei si barbati, adolescenti si copii din intreaga lume. Managerii companiei au studiat piata romaneasca si proiectul AFI Cotroceni Park si au apreciat ca Romania este pregatita pentru sosirea brandului C&A.

C&A detine 10 branduri exclusive, precum Clockhouse, Westbury si Your Sixth Sense. In prezent, compania detine peste 2.000 de magazine in Franta, Germania, Olanda, Belgia, Luxemburg Spania, Portugalia, Elvetia, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, Rusia, Turcia, Slovenia, fiind de asemenea prezenta in Argentina, Brazilia, Mexic si China.

In urma cu aproape doua saptamani, centrul comercial Militari Shopping ce urmeaza a fi inaugurat pe 2 aprilie, a anuntat aducerea in premiera pe piata din Romania a mai multor branduri internationale prestigioase, precum C&A si Decathlon, lider mondial in comercializarea de echipamente sportive.

In acelasi timp, Bestseller Group, cu binecunoscutele sale branduri Vero Moda, Jack & Jones, Name IT si Pieces, face primul pas pe piata locala, deschizand primele magazine in AFI Cotroceni Park pe o suprafata de aproximativ 600 mp.

In proiectul AFI Cotroceni Park s-au investit peste 300 de milioane de euro, investitie care il situeaza ca fiind unul dintre cele mai mari proiecte din Bucuresti, implicand un centru comercial si in fazele ulterioare ale proiectului, 5 cladiri de birouri. Situat la intersectia dintre Str. Vasile Milea si Bd. Timisoara, AFI Cotroceni Park are o suprafata totala de 214.000 mp si o suprafata inchiriabila de aproximativ 76.000 mp, 300 de magazine de firma, 2.500 de locuri de parcare, un hypermarket Real, 20 de sali de cinema si primul IMAX din Romania (3D), restaurante faimose, o pista de carting, o mare atractie fiind triungiul interior al mall-ului, care prezinta o cascada, o padure tropicala si un zid de catarat.

In acest moment, constuctia AFI Cotroceni Park evolueaza conform planului initial. Etapa finala a investitiei se concentreaza pe construirea a 5 cladiri de birouri (12.000 mp) si a unui hotel de cinci stele. Deschiderea centrului comercial este stabilita pentru finalul acestui an (septembrie- octombrie 2009).

AFI Cotroceni Park este un proiect care apartine AFI Europe, unul dintre cei mai importanti investitori si dezvoltatori din domeniul imobiliar din Europa Centrala si de Sud-Est, detinand in Cehia, Serbia, Romania, Bulgaria, Germania, Letonia, Polonia si Ungaria proiecte de amploare, cum ar fi centre comerciale si mall-uri, proiecte rezidentiale de lux, cladiri de birouri sau parcuri logistice.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.