Facebook si Zynga, compania care detine popularul joc Farmville, s-au pus de acord cu privire la creditele pentru jocuri si au semnat un parteneriat pe o durata de cinci ani.

Cele doua companii au intrat in conflict dupa initiativa Facebook de a crea o moneda virtuala, Facebook Credits, pe care utilizatorii sa o foloseasca.

Farmville, cel mai popular joc de pe Facebook, unde utilizatorii isi pot dezvolta virtual propria ferma, este gratuit pentru jucatori, insa pot cumpara moneda virtuala cu bani reali pentru anumite articole, scrie Wall-Street.

Facebook percepe un comision de 30% pentru fiecare moneda folosita, iar Zynga, care a vandut bunuri virtuale de 100 milioane dolari, a anuntat ca vrea sa renunte la prezenta pe cea mai mare retea sociala.

Cele doua companii, care nu au precizat detaliile tranzactiei, au declarat ca acordul ofera o consolidare a celor doua companii de a continua sa lucreze impreuna pentru a furniza milioanelor de oameni jocuri sociale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.