Apropiati ai lui Sergey Brin sustin ca acesta ar fi creat o echipa speciala care sa investigheze diferentele esentiale dintre cele doua motoare de cautare.
Este pentru prima oara cand Google isi indreapta atentia asupra unui produs concurential in asa masura incat il implica direct pe unul dintre fondatori, scriu cei de la NYPost, citand surse din cadrul companiei, care au preferat sa-si pastreze anonimitatea.

Echipa condusa de Sergey Brin determina cum functioneaza algoritmii de cautare folositi de Bing si sugereaza eventuale imbunatatiri ale sistemului prin care Google identifica siteurile relevante. Compania a refuzat sa comenteze interesul Google in ceea ce priveste noul motor de cautare al Microsoft, sustinand ca gigantul media a dedicat dintotdeauna mai mult timp si mai multa energie cautarilor online decat oricaror alte activitati.

Scott Kessler, analist al Standard & Poor si specialist in Google, sustine ca un studiu recent a relevat faptul ca dominatia Google e dictata si va fi mentinuta de usurinta de folosire si de puterea obisnuintei, factori care scad sensibil probabilitatea ca Bing sa capete prea curand pozitia de lider.

Motorul de cautare lansat in urma cu doua saptamani de cei de la Microsoft a reusit sa castige doua procente pe piata cautarilor online, in doar cateva zile, succes la care a contribuit si bugetul de publicitate estimat a fi cuprins intre 80 si 100 de milioane de dolari. Google se afla la mare diferenta in clasamentul motoarelor de cautare, detinand monopolul cu o cota de piata de 60%, iar Yahoo! se bucura de 20% din total.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.