Atacul de tip "phishing" presupune inselarea increderii persoanelor vizate, prin insusirea unei false identitati in mediul Internet, fara afectarea fizica/informatica a sistemelor institutiei. Mesajele e-mail, transmise aparent din partea bancii si destinate utilizatorilor de posta electronica, sunt realizate astfel incat sa poata fi considerate informari oficiale si legitime ale bancii.
Din punctul de vedere al graficii si continutului, formularul atasat in e-mail-urile capcana este asemanator paginii corecte de furnizare a serviciilor Bancii Carpatica. Prin accesarea acestei pagini, clientului i se solicita date personale de autentificare precum cod client, utilizator si parola.
Astfel, mesajele electronice de tip „phishing” reprezinta tentative de furt de date personale/ bancare, iar persoanele vizate (clientii bancilor) nu trebuie sa raspunda sub nici o forma completand datele cerute.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro