Noua identitate duce mai departe setul de valori al companiei, sustinut de inovatie si de viziunea de a transforma Scandia Food in cea mai mare companie de produse alimentare din Romania.
Noua platforma a fost dezvoltata de Seed Consultants- partener exclusiv Landoor in Romania, si a reprezentat unul dintre cele mai complexe procese de rebranding pentru o companie romaneasca, proces demarat in decembrie 2009.
Cornul abundentei este noul logo al companiei ce se va regasi pe noile etichete si produse Scandia Food, redesenat intr-o nota moderna ce reprezinta diversitatea si traditia de a face mancare .
“Rebranding-ul Scandia Food a fost creat in urma unei colaborari foarte stranse cu echipa de management , ceea ce a ajutat la definirea platformei de brand in linie cu obientivele de business pe termen mediu si lung. Esenta brandului Scandia Food este “Viata plina de savoare” si vorbeste despre optimism, buna dispozitie si bucuria de a impartasi experiente placute, fiind sustinuta de o continua dezvoltare a portofoliului de produse aliniate ritmului actual de viata” declara Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
“Scandia Food este o companie de traditie extraordinara care s-a dezvoltat continuu, venind acum, ca urmare a unui complex process de rebranding, cu o noua filosofie pe care o von materialize in toate actiunile viitoare. Misiunea noastra este sa continuam traditia de a oferi mancare gustoasa si hranitoare. Ne dorim sa fim alaturi de consumatorii nostri zi de zi, prin produse inovatoare care sa le aduca echilibrul necesar stilului de viata dinamic. Speram ca aceasta schimbare va fi primita de cunsumatorii nostril cu increderea ca Scandia Food este compania care le intelege cel mai bine nevoia de a avea pe masa o mancare facuta cu griji. Aceasta lansare este, in fapt, promisiunea pe care o facem angajatilor, consumatorilor si clientilor nosti, ca vom sustine cresterea Scandia Food in cea mai mare companie romaneasca de produse alimentare”, a declarat Robert Redeleanu, director general Scandia Food.
Scandia Food, imprumut 22 mil. euro de la Banca Transilvania
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro