Majoritatea respondentilor s-au declarat multumiti de calitatea serviciilor oferite de companiile de outsourcing, cele mai solicitate activitati fiind cele de support clienti, telesales (vanzare de produse si servicii), servicii prevanzare, infoline&help-desk, stabilire intalniri de afaceri, studii de piata si administrarea bazelor de date.
Ca si indicatori de performanta, se acorda o importanta deosebita pentru service level efficiency (timpul de preluare a apelurilor), abandon rate (rata de abandon a apelurilor), FCR (apeluri rezolvate de la prima apelare), CR (comenzi pe apeluri raspunse), response rate si sales potential.
Pentru 56% dintre companii, volumul de apeluri a crescut in 2009, 22% din respondenti au declarat ca a ramas la fel ca in 2008 si restul de 22 % sustin ca volumul de activitate este ceva mai redus.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro