Practic, discounterii sunt hipermarketuri cu unele dintre cele mai mici preturi de pe piata, insa nici calitatea produselor prezente aici nu este foarte inalta. Initial testand piata doar intr-un numar restrans de locuri, magazinele de tip discounter au "prins curaj" si incep ofensiva, obiectivul final fiind extinderea la nivelul intregii tari. Orientate catre consumatorii atenti la preturi, in vizorul discounterilor vor intra, in viitorul apropiat, orasele mici si medii, acolo unde comertul modern de-abia incepe sa faca primii pasi. Expansiunea in aceste zone este favorizata de faptul ca marii jucatori, precum Metro, Cora sau Carrefour, nu intentioneaza sa isi amenajeze magazinele cu suprafete standard mari in orase cu o populatie sub 200.000 de locuitori.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro