Practic, discounterii sunt hipermarketuri cu unele dintre cele mai mici preturi de pe piata, insa nici calitatea produselor prezente aici nu este foarte inalta. Initial testand piata doar intr-un numar restrans de locuri, magazinele de tip discounter au "prins curaj" si incep ofensiva, obiectivul final fiind extinderea la nivelul intregii tari. Orientate catre consumatorii atenti la preturi, in vizorul discounterilor vor intra, in viitorul apropiat, orasele mici si medii, acolo unde comertul modern de-abia incepe sa faca primii pasi. Expansiunea in aceste zone este favorizata de faptul ca marii jucatori, precum Metro, Cora sau Carrefour, nu intentioneaza sa isi amenajeze magazinele cu suprafete standard mari in orase cu o populatie sub 200.000 de locuitori.
Despre autor:

Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Cei mai mari producători de înghețată din România: cine sunt și ce vânzări au...
Sursa: retail.ro
-
Vitamina E: surse de vitamine E și importanța acesteia în organism
Sursa: kudika.ro
-
Trusa de medicamente pentru vacanță a copilului. Ce luăm cu noi în bagaj...
Sursa: garbo.ro
-
CHRISTIAN TOUR, finanțare de 3 milioane de euro de la Banca Românească
Sursa: futurebanking.ro
-
Terminal nou la Aeroportul din Timișoara. Ar putea fi deschis în 2024
Sursa: wall-street.ro