Practic, discounterii sunt hipermarketuri cu unele dintre cele mai mici preturi de pe piata, insa nici calitatea produselor prezente aici nu este foarte inalta. Initial testand piata doar intr-un numar restrans de locuri, magazinele de tip discounter au "prins curaj" si incep ofensiva, obiectivul final fiind extinderea la nivelul intregii tari. Orientate catre consumatorii atenti la preturi, in vizorul discounterilor vor intra, in viitorul apropiat, orasele mici si medii, acolo unde comertul modern de-abia incepe sa faca primii pasi. Expansiunea in aceste zone este favorizata de faptul ca marii jucatori, precum Metro, Cora sau Carrefour, nu intentioneaza sa isi amenajeze magazinele cu suprafete standard mari in orase cu o populatie sub 200.000 de locuitori.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro