Copiii romani incep sa invete de mici sa fie in pas cu moda si sa se alinieze repede tendintelor manifestate pe plan extern, cel putin in ceea ce priveste jucariile. Astfel, in ultimul an, se manifesta o preferinta tot mai evidenta catre produsele de buna calitate, astfel incat brandurile au ajuns deja la mare cautare, in detrimentul "chinezariilor". In schimb, piata jucariilor traditionale a ajuns sa fie afectata de "suveranitatea" calculatorului. Producatorii autohtoni de jucarii, dar si importatorii resimt din plin reorientarea "picilor" spre jocurile pe calculator si play-station, in detrimentul jucariilor traditionale de odinioara. Astfel, specialistii din domeniu spun ca jucariile au ajuns sa fie cumparate doar pentru copii de pana in trei ani.

Vanzari sustinute prin dezvoltarea altor produse

"Noile jucarii electronice sau cu soft-uri implementate incep sa prinda teren pentru grupa de varsta 3-5 ani. Dupa aceasta perioada insa calculatorul devine suveran", ne-a declarat Razvan Badila, director la Paralela 45 Turism, importator unic al produselor Chicco.

In aceste conditii, producatorii autohtoni incep sa se reorienteze spre dezvoltarea altor produse pentru sustinerea vanzarilor. "Segmentul de piata caruia ne adresam este in scadere, motiv pentru care, pe langa papusi, am dezvoltat un important segment de figurine si animale pentru gradina.
Produsele au prins foarte bine si au inlocuit productia de papusi din februarie-mai a.c.", ne-a declarat Dana Neacsiu, manager la compania Aradeanca.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.