Aceasta tehnica de marketing are insa si alte efecte decat cresterea vanzarilor, astfel ca am ajuns sa vedem in reclame doar trei tipuri de femei: atractive, casnice sau mame/bunici. Creatorii de publicitate spun ca este vorba si de gustul publicului, mare amator de intrigi scurte cu subiecte legate de sex. Cateva dintre ele au facut recent valva, cum ar fi gargaritele de la Peugeot, tinerii goi din masina inzapezita de la Coca-Cola sau bautorul de Bergenbier care se trezeste alaturi de desuurile unei femei foarte grase.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Familia Regală Britanică traversează o perioadă dificilă. Planurile pentru...
Sursa: kudika.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Cât poți negocia prețul unui apartament în marile orașe. În ce orașe...
Sursa: wall-street.ro