Pe Facebook sunt sase tipologii de oameni, variind de la cei narcisisti, interesati de imaginea proprie si care nu se ataseaza cu adevarat de brand-uri, pana la cei pragmatici, care se implica putin in relatii inter-umane inter-brand, dar cand o fac este in general important, conform unui studiu al Unlock Market Research.

  • PRAGMATICUL

Are un profil detaliat, vizibil insa doar in cercul prietenilor. Are un numar mediu de prieteni, colegi si cunostinte, scrie Wall-Street.
Are fotografii personale din concedii si excursii si le tine organizat, pe mai multe foldere.
Interactioneaza destul de putin pe Facebook, este usor critic, reticent la continut non-informational
Ei dau Like rar si cauta detalii despre produse si promotii pe paginile brandurilor.

  • MILITANTUL

Nu ofera multe informatii despre el dar da informatii multe despre cauze cu care se defineste.
Are un numar mare de prieteni desi pe majoritatea nu ii cunoaste.
Are prieteni cu diverse preocupari din diverse medii si ce ii uneste de acestia sunt cauzele comune pe care le impartasesc.

Citeste integral pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.