Principalul motiv pentru care companiile resping angajatii in baza informatiilor de pe retele sociale, si in special Facebook, este descoperirea de informatii neadevarate fata de CV-ul trimis companiilor, in timp ce impresia generala buna deschide mai usor usile persoanelor, sustine Madalina Uceanu, career coach si senior HR advisor la CareerAdvisor.

In afara Romaniei, cele mai folosite canale de HR sunt Facebook, 76% din respondentii unui studiu spunand ca folosesc aceasta retea pentru a afla informatii despre candidati, Twitter (53%) si LinkedIn (48%). In afara Romaniei, un procentaj covarsitor de oameni de HR folosesc retelele sociale pentru a gasi angajati (91%).

Care sunt principalele motive pentru care angajatii sunt respinsi, din cauza activitatilor pe retele sociale?

Primul motiv este publicarea de informatii neadevarate fata de CV, urmat de o comunicare, in general, defectuoasa. Un al treilea motiv este gasirea de posturi critice la adresa fostului angajator precum si comentarii si poze nepotrivite, scrie Wall-Street.

Ce informatii din profil ii fac pe oamenii de HR sa ii angajeze?

In primul rand conteaza o impresie generala buna, urmata de abilitati de comunicare solida. Creativitatea si conformitatea cu CV-ul sunt de asemenea atuuri importante, precum si cultura generala solida, referinte bune. Interesant estem faptul ca premiile si recunoasterile nu conteaza atat de mult.

Citeste integral pe Wall-Street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.