Prin colaborarea cu autoritatile si comunitatile locale, institutiile publice si organizatiile nonguvernamentale, Panasonic doreste sa transforme fabrica de la Plzen intr-o facilitate de productie ce interactioneaza deschis cu publicul si care opereaza in armonie cu intreaga comunitate. Uzina a inceput sa produca televizoare in martie 1997 si de atunci pana in prezent a scos pe piata nu mai putin de 16 milioane de aparate.
Obiectivul de a reduce emisiile de dioxid de carbon cu cel putin 10% (de la 13.100 de tone in martie 2008, pana la 10.600 de tone in martie 2009) a fost atins si depasit de catre uzina de televizoare de la Plzen.
“Desemnarea primei uzine ‘eco ideas’ din Europa ne va ajuta pe termen lung sa ne atingem obiectivele de reducere a emisiilor de dioxid de carbon la nivelul tuturor facilitatilor de productie de pe continent. Alaturi de gama tot mai larga de produse Panasonic adaptate la standardele de mediu, strategia noastra ‘eco ideas’ arata ca suntem foarte hotarati sa minimizam impactul operatiunilor de business ale companiei asupra mediului inconjurator”, a declarat Laurent Abadie, CEO la Panasonic Europe.
Pentru a contribui la dezvoltarea ecologica a regiunii si a orasului ceh, uzina Panasonic de aici se va implica in imbunatatirea mediului prin participarea la programe de eliminare a deseurilor depozitate ilegal si de revitalizare a parcurilor. Mai mult, fabrica din Cehia se va alatura organizatiilor non-guvernamentale in actiuni de plantare a copacilor, dar si in alte programe educationale adresate tinerilor care studiaza in scolile din apropierea facilitatilor de productie Panasonic.
Uzina isi propune sa obtina si in viitor reduceri la emisiile de dioxid de carbon si sa faca economii substantiale la energia utilizata, prin instalarea unor noi de instrumente de masurare care sa o ajute sa respecte initiativa celor 3R (reducere, refolosire, reciclare). De asemenea, fabrica doreste sa minimizeze pe viitor pierderile de din productie, prin schimbarea materialelor folosite la fabricarea produselor electronice. In prezent, 91% din volumul de deseuri pot fi reciclate si refolosite.
Panasonic Corporation cu sediul la Osaka, Japonia, renumita pentru produsele sale sub marca Panasonic, este prezenta pe piata locala din 1996, prin Panasonic Romania.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro