Panasonic Romania sprijina, de la inceputul acestui an, o campanie de buy-back care vizeaza colectarea aparatelor TV vechi si a monitoarelor de calculator, menita sa reduca poluarea mediului si implicit incalzirea globala.
Pentru fiecare televizor sau monitor de calculator vechi adus la unul din magazinele partenere, Panasonic & partenerii sai sustin 15% din pretul de achizitionare a unuia nou.Actiunea este menita sa ajute companiile de colectare a deseurilor electronice din Romania si face parte, totodata, din strategia globala de sustinere a tuturor actiunilor menite sa reduca poluarea mediului.

Panasonic a demarat aceasta actiune inca de la inceputul anului 2009 si va continua sa sustina toate actiunile de acest gen, in prezent avand in desfasurare actiuni de buy-back in urmatoarele retele de retail: Altex, Carrefour, Domo, Flamingo, Marelvi, Auchan, precum si in magazinele uni-brand Panasonic din Bucuresti - Unirea Center etaj 3, Oradea - Magazin Crisul etaj 4 si Galeriile Real, Bacau - Galeriile Real.

Suplimentar la adaugarea obiectivelor de mediu majore la planul de afaceri GP3, dl. Fumio Ohtsubo, presedinte al Matsushita Electric Industrial, a anuntat recent declaratia Eco-Ideilor Panasonic, care cuprinde trei promisiuni: realizarea de produse eficiente energetic, reducerea emisiilor de CO2 in toate fabricile si incurajarea desfasurarii activitatilor de mediu la nivel global. Aceasta nu inseamna numai utilizarea materialelor corespunzatoare (de ex. difuzoare din fibre de bambus) sau integrarea reciclabilitatii in designul produsului ci si asigurarea faptului ca produsele economisesc eficient energia.

Pana in 2011, adica in urmatorii trei ani, Panasonic va incerca sa elimine 300.000 de tone de CO2 emise de cele 294 de fabrici ale sale de pe intreg globul. In 2011, Panasonic intentioneaza sa reduca si mai mult emisiile si sa ajunga la nivelul celor din 2001, revenind astfel cu zece ani in urma in privinta nivelului emisiilor de CO2. Pentru atingerea acestei tinte, Panasonic a creat un sistem de monitorizare lunara a 23 de indicatori de performanta privind mediul (cum ar fi emisiile de CO2) de la fiecare din cele 294 de fabrici din lumea intreaga.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.