Criza economica pare sa aiba efecte benefice asupra pietei locale de coaching, problemele financiare si organizationale carora trebuie sa le faca fata companiile determinandu-i pe manageri sa apeleze din ce in ce mai mult la serviciile de coaching.
Indiferent ca este vorba de life coaching, prin intermediul caruia managerii cauta sa-si gaseasca echilibrul in plan personal, sau de executive coaching - serviciu de consiliere destinat managerilor care vor sa atinga anumite tinte de business, oamenii din companii care detin puterea sunt dispusi sa scoata mii de euro din buzunar pentru a deveni mai competitivi.

Desi organizatiile au redus sau eliminat bugetele destinate formarii si dezvoltarii profesionale ale angajatilor, cererea pentru serviciile de coaching a crescut in primele trei luni ale acestui ani, potrivit lui Horea Murgu, fostul presedinte al Asociatiei Romane pentru Coaching (ARC).

In ARC sunt inscrisi circa 50 de specialisti in coaching, care au o anumita atestare profesionala sau se afla in curs de atestare la una dintre grupurile internationale de profil, cum ar fi International Coaching Federation, International Association of Coaching , European Coaching Federation sau European Coaching Institute ( prezenta si in Romania).


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.