Decizia retailerului german de incalataminte Deichmann de a intra pe piata romaneasca a fost luata in 2007, iar factorul principal care a influentat lansarea primelor magazine il constituie intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. In 2009, compania isi propune sa lanseze 12 noi magazine pe piata locala.
Magazinul Deichmann din Mall Grand Arena Berceni, deschis astazi, este al 11-lea din Romania, dupa cele inaugurate in Pitesti, Arad, Roman, Suceava, Cluj, Sibiu, Oradea, Bacau, Buzau si Fagaras.

In acest an, Deichmann isi propune sa deschida 12 magazine pe piata romaneasca. In perioada imediat urmatoare, retailerul german de incaltaminte urmeaza sa deschida inca un magazin in Militari Shopping, inca unul la Braila, iar in mai-iunie 2009, la Tecuci, potrivit Augustinei Artemie, director marketing Deichmann Romania.

Brandul Deichmann a fost lansat cu peste 90 de ani in urma, cand Heinrich Deichmann a infiintat o afacere de familie in comertul cu incaltaminte. In 2008, compania vandut, la nivel mondial, peste 127 de milioane perechi de pantofi in cele peste 2.550 magazine proprii, localizate in toata lumea.

Compania este prezenta in 18 tari din Europa si de pe continentul american. Deichmann nu produce materia prima pentru realizarea produselor, ci achizitioneaza incaltaminte in cantitati foarte mari din mai mult de 40 de tari.

Publicul tinta al brandului Deichmann este practic intreaga familie, indiferent de veniturile pe care le are aceasta – mici, medii, chiar si mari. “Toata lumea isi poate cumpara incaltaminte de la Deichmann. (...) Vrem sa schimbam conceptia celor care spun ca magazinul este unul dedicat in exclusivitate celor cu venituri mici”, declara directorul de marketing pe Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.