ROMEXTERRA BANK a castigat premiul pentru cel mai promitator serviciu de Internet banking lansat in 2004, acordat solutiei TerraBanking, in cadrul Conferintei nationale "Convergenta sectoarelor IT&C si financiar-bancar". Evenimentul a fost organizat de revista e-Finance in data de 31.05.2005 si in cadrul acestui eveniment, a avut loc festivitatea de acordare a premiilor pentru solutiile de Internet banking.

"Avand in vedere continua dezvoltare a solutiilor de Internet Banking, am fost fericiti sa aflam de initierea unor premii care sa rasplateasca cele mai bune solutii de pe piata din acest domeniu. Castigarea premiului pentru cel mai promitator serviciu de Internet banking lansat in 2004 a fost o onoare pentru noi, mai ales daca ne gandim ca solutia TerraBanking a fost lansata in noiembrie 2004 si creata in totalitate de specialistii nostri." a declarat Dorel Vlad, Sef Serviciu, Directia IT si Comunicatii ROMEXTERRA BANK.

Serviciul ROMEXTERRA BANK vine in intampinarea clientilor care doresc acces permanent la informatiile despre conturi si la serviciile bancare. Clientii Romexterra Bank isi vor putea efectua confortabil operatiunile bancare 24 ore pe zi, 7 zile din 7, beneficiind totodata de suport tehnic intre orele 8.00 - 17.00.

La baza acestui proiect a stat necesitatea de a veni in intampinarea clientilor cu un produs apt sa ofere servicii bancare de calitate superioara accesibile intr-o interfata foarte prietenoasa.

In competitia pentru acest premiu, au intrat 13 banci importante. Evaluarea s-a facut pe seama unor criterii strict obiective (serviciile oferite, gradul de securizare, costurile si avantajele clientilor, volumul mediu tranzactionat, numarul de utilizatori) cuprinse intr-o grila care a fost transmisa bancilor care au functional un serviciu de Internet-Banking.

"O recunoastere de exceptie a unui produs de exceptie, dezvoltat in-house de catre o echipa de profesionisti care a dorit sa demonstreze ce poate, prin pasiune si multa munca, si ale carei eforturi au fost recunoscute prin decernarea unui premiu binemeritat!" a mai spus Dorel Vlad, Sef Serviciu, Directia IT si Comunicatii ROMEXTERRA BANK.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.