Implicarea ABSOLUT in arta a inceput in anul 1985, cand a avut loc prima colaborare cu Andy Warhol, devenind o importanta platforma de comunicare a valorilor brandului. „Angajamentul ABSOLUT fata de arta a fost intotdeauna bazat pe inspiratia reciproca intre artisti si brand. Asocierea cu Bienala de Arta Contemporana a fost, astfel, o manifestare naturala a unui brand, a carui substanta creativa a inspirat de-a lungul timpului artisti contemporani de top, ramanand in memoria universala ca brandul ce a spulberat granitele dintre arta si advertising. Ca si ABSOLUT, lucrarile din Muzeul de Geologie nu ofera publicului de arta contemporana paradigme, ci o provocare personala, aceea de a identifica reprezentari subiective ale realitatii”, declara Mirela Valeanu, Brand Manager ABSOLUT. Pentru cei care nu au avut timp sa ajunga, ABSOLUT ii asteapta pana sambata, pe data de 21 iunie, la Galerie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro