Dupa ce in anul 2007 agentiile de publicitate din Romania au "spart gheata" si s-au intors acasa cu primii "Lei" de la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, anul acesta, la cea de-a 55-a editie a festivalului, vor participa cu 97 de lucrari, fata de 43 anul trecut.

Dintre lucrarile inscrie de agentiile romanesti, cea mai mare crestere a fost inregistrata de categoria "Press" cu 36 de lucrari, fata de 19 anul trecut. Pe locurile urmatoare, ca numar de lucrari inscrise, se afla categoriile "Media" (18 lucrari), "Outdoor" (14 lucrari), "Film" (9 lucrari), "Direct" (6 lucrari), "Cyber" (4 lucrari), "Radio" si "Titanium" (cate 3 lucrari la fiecare) si "Design" (2 lucrari). O premiera pentru Romania o constituie categoria Cyber, fiind primul an in care agentiile noastre inscriu lucrari in aceasta sectiune. In categoria "Promo Lions", agentiile romanesti nu au inscris nici o lucrare, la fel ca si anul trecut.

Zece jurii, compuse din creativi internationali de top, vor juriza si premia cele mai bune lucrari din categoriile "Film", "Print", "Outdoor", "Design", "Interactive", "Radio", "Sales Promotion", "Media", "Direct Marketing" si "Integrated".

Cannes Lions este evenimentul cel mai important al industriei internationale de publicitate, reunind la un singur loc profesionisti din lumea publicitatii si advertiseri. Peste 9,500 de delegati din 85 de tari si peste 12.000 de vizitatori iau parte la eveniment pentru a celebra excelenta in creativitate pe toate canalele media, pentru a discuta problemele industriei si a socializa.

De asemenea, pe durata festivalului, delegatii pot viziona peste 28,000 de lucrari publicitare si pot lua parte la un program unic de 50 de seminarii si 20 de workshopuri. Festivalul se va desfasura in perioada 15 - 22 iunie 2008.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.