In prezent, CNACN deruleaza proceduri de preluare a administrarii cursurilor raurilor Arges si Dambovita de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru a putea demara construirea Canalului Dunare - Bucuresti. Canalul va avea 103 kilometri lungime, din care 71 pe raul Arges si 32 pe raul Dambovita.
“In sudul si estul Bucurestiului este deja o efervescenta a cresterii pretului terenurilor, ca urmare a construirii noului canal. Utilitatea acestuia este extrem de importanta atat pentru legarea Dunarii de Bucuresti, cat si pentru introducerea Capitalei in Coridorul 7 Paneuropean, ce face legatura dintre Marea Neagra si Marea Nordului. Astfel, municipiul Bucuresti va deveni a cincea capitala de pe Dunare si port la doua mari, prin construirea a doua porturi in Glina si 1 Decembrie”, a declarat Ovidiu Cupsa, directorul Companiei Nationale Administratia Canalelor Navigabile (CNACN).
Potrivit proiectului, constructia Canalului Dunare - Bucuresti ar putea reincepe la sfarsitul anului 2009, dupa ce lucrarile au fost sistate in 1989, urmand ca, in 4-5 ani, investitia, care se ridica la aproape 500 milioane de euro, sa fie finalizata.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro