Compania de Autostrazi si constructorii negociaza diferenta de pret pentru largirea cu doua benzi.
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a solicitat celor doua consortii care realizeaza primele doua tronsoane de autostrada intre Bucuresti si Ploiesti oferte de pret pentru construirea a trei benzi pe fiecare sens de circulatie, in loc de doua, dupa cum era stabilit in proiectele prezentate initial. Proiectul va fi extins la trei benzi pe sens pina aproape de Ploiesti, de unde va porni autostrada care va duce la Focsani si apoi la Albita. Mihai Grecu, director general al companiei, afirma ca largirea este necesara deoarece portiunea va fi folosita atit de persoanele care calatoresc catre Valea Prahovei, cit si de cele care vor circula in directia Moldova. „Traficul este ridicat, respectiv intre 30.000 si 60.000 de autovehicule zilnic pe sens“, spune directorul general.

Conducerea companiei asteapta de la constructori ofertele de pret, insa nu este dispusa sa plateasca pretul solicitat de acestia, superior celui unitar, convenit initial in contractele semnate. „Estimam un pret suplimentar de 3,2 milioane de euro pe kilometru“, afirma reprezentantul uneia dintre firmele care participa la proiect. Pretul i se pare mare lui Mihai Grecu. „Este mult. Nu vom accepta decit o crestere de pret proportionala. Ginditi-va ca, in proiectul initial, autostrada are o latime de 27 de metri, iar doua benzi in plus, cite una pe fiecare sens, vor mai adauga doar sapte metri“, ne-a declarat acesta. Dupa socotelile directorului general al CNADNR, majorarea de pret va corespunde volumului de lucrari efectuate suplimentar si preturilor unitare stabilite pe fiecare tip de lucrare.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.