Pe 22 iulie anul acesta, pe site-ul Televiziunii a fost postat un anunt prin care se anunta organizarea unui concurs pentru introducerea in grila de toamna a unei emisiuni de divertisment (life style). Emisiunea urma sa aiba 45 de minute, iar cei interesati s-o inhate trebuiau sa depuna un proiect de maximum 8 pagini pana pe data de 27.07.2007. Propunerile trebuiau sa fie la obiect si sa includa detalii despre abordarea vizuala a temei. Printre avantajele in aceasta competitie, intrau si provenienta candidatilor (salariatii TVR aveau prioritate) sau depunerea la dosar a unui material de tip pilot. In plus, oricine venea cu o cofinantare a respectivului proiect primea un bonus la punctaj. Acest argument se justifica in primul rand si prin situatia tragica din punct de vedere financiar in care se afla acum TVR-ul. Pretul maxim al unei editii trebuia sa fie de 5.000 de euro.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro