Agentia de publicitate Starcom Media (parte a grupului Leo Burnett) a castigat un "Leu De Argint" (Silver Lion) la categoria "Cea mai buna campanie sociala", pentru campania "1 din 8 femei", client Avon. Campania a fost nominalizata si la categoria "Cel mai bun mix de media".
Mesaj si executii 1 din 8
"1 din 8 femei" face parte din programul pentru combaterea cancerului la san, initiat de compania Avon inca din 1992. Pornind de la o statistica reala, ca una din opt femei risca sa dezvolte un cancer la san, campania Starcom a dezvoltat mai multe solutii creative neconventionale, pentru a determina femeile - tinta campaniei - sa mearga la medic pentru un control.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
PSD și PNL pe drumuri separate la Capitală: Firea și Burduja sunt reactivați...
Sursa: wall-street.ro