Pentru prima data, o agentie romaneasca a castigat un premiu la festivalul international de publicitate de la Cannes, una dintre cele mai importante competitii de gen din lume.

Agentia de publicitate Starcom Media (parte a grupului Leo Burnett) a castigat un "Leu De Argint" (Silver Lion) la categoria "Cea mai buna campanie sociala", pentru campania "1 din 8 femei", client Avon. Campania a fost nominalizata si la categoria "Cel mai bun mix de media".

Mesaj si executii 1 din 8

"1 din 8 femei" face parte din programul pentru combaterea cancerului la san, initiat de compania Avon inca din 1992. Pornind de la o statistica reala, ca una din opt femei risca sa dezvolte un cancer la san, campania Starcom a dezvoltat mai multe solutii creative neconventionale, pentru a determina femeile - tinta campaniei - sa mearga la medic pentru un control.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.