Consiliul National al Audiovizualului a votat ieri reguli noi pentru Codul de reglementare, obligatoriu pentru toate televiziunile autohtone. Prima restrictie vizeaza postul public, care nu va mai difuza reclame in timpul meciurilor de fotbal, ci doar in pauza. Pina acum, televiziunea publica difuza spoturi de citeva secunde in "timpii morti" ai meciului, cum ar fi secventele de dupa faulturi si auturi.
Fara playback
Consiliul a mai introdus in Cod si o mentiune pentru moderatorii emisiunilor de dezbatere. "Staruinta realizatorilor trebuie sa fie convingatoare si sa ajute publicul sa isi formeze o opinie corecta", arata regula CNA. Intrebat asupra interpretarilor pe care le lasa formularea acestei reguli, Attila Gasparik, vicepresedintele CNA, a explicat pentru ,,Cotidianul’’: "Cind un invitat face o afirmatie asupra unui politician, moderatorul nu trebuie sa treaca pe nevazute peste episod, ci sa fie cit mai ferm si sa ceara probe".
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro