Finantat printr-un program PHARE, in parteneriat cu autoritatile moldovene, podul face legatura intre localitatile Radauti Prut si Lipcani. Autoritatile romane nu reusesc sa gaseasca bani pentru ridicarea unei vami, iar fara aceasta podul nu poate fi utilizat.
Desi lucrarile la pod erau terminate inca din prima parte a anului trecut, iar acesta este functional, abia spre sfirsitul lui 2006 Guvernul a adoptat un act normativ prin care decide infiintarea unui punct vamal. In hotarire se impune insa ca institutia care trebuie sa finanteze lucrarea este Consiliul Judetean (CJ) si nu Directia Generala a Vamilor.
Sefii CJ sustin insa ca Executivul a aprobat prea tirziu hotarirea si nu au mai avut timp sa isi prevada fonduri in buget pentru o asemenea investitie, astfel incit cu siguranta nici macar nu vor incepe lucrarile in acest an. "Evident ca financiar nu sintem pregatiti. Poate ne ajuta Guvernul cu ceva bani din fondul de rezerva, mai punem si noi ceva si o facem", afirma Dorin Ciustea, vicepresedintele CJ Botosani.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro