Un proiect de hotarire de guvern, aflat deocamdata pe circuitul legislativ al Guvernului, dar care va intra in vigoare obligatoriu dupa 1 ianuarie - data aderarii la UE, va aduce mai multe drepturi clientilor companiilor ae-riene. In cazul in care acestea refuza imbarcarea pasageri-lor sau daca aeronavele au intirzieri mai mari de doua ore, pasagerii vor primi despagubiri.
Actul introduce in legislatia noastra prevederi europene, care, spre deosebire de cele romanesti, statueaza drepturi pentru pasageri in cazul intirzierii aeronavelor.
Sanctiuni pe ora si distanta
Cea mai drastica sanctiune aplicata unei linii aeriene, in cazul in care zborul are o intirziere de peste cinci ore, este returnarea integrala a sumei platite pentru tronsonul de zbor neefectuat si chiar si pentru cel efectuat, in cazul in care pasagerul nu mai poate prinde zborul de legatura.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro