Statul este cel mai prost manager, se aude de fiecare data cand se face o privatizare a unei societati cu capital de stat. Regula trebuia sa se aplice si la Brasov, odata cu renuntarea de catre Consiliul Judetean Brasov la fosta regie de drumuri si poduri. Intentia edililor, inca din 2000, a fost una onorabila, gasindu-se si un petitor de marca: Compania Strabag din Austria. Numai ca pana cand s-a facut evaluarea (la vreo 1,1 milioane de euro) au venit alegerile din 2004. Ulterior, consilierii judeteni ai PD si PSD, pe ideea de a "nu ne vinde tara", au decis ca "privatizarea" sa se faca printr-o metoda discutabila cu Vectra Service, firma abonata la asfaltari si deszapeziri la Primaria Brasov. Patronul societatii este Marcel Butuza, intitulat "Printul asfaltului".

Privatizare paguboasa

in 2004, alesii judeteni au preferat realizarea unei noi firme, Vectra General Construct, unde Butuza, prin Vectra Service, detinea 51%, iar restul era asigurat de Consiliul Judetean ca aport in natura, prin activele CCG. Ulterior, actiunile Consilului Judetean urmau sa fie rascumparate de Vectra Service cu aceeasi suma pe care a ofertat-o si Strabag. Lucrurile nu au decurs asa cum au sperat consilierii.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.