Liderul PRM a raspuns articolului din „Cotidianul” care arata ca „faxul egiptean” despre „centrele de tortura” de la Kogalniceanu se baza pe niste declaratii ale sale, publicate ulterior in „Romania Mare”.
"Pretextul ca Ambasada Egiptului la Bucuresti ar fi facut o revista a presei e o scuza infantila, cu atit mai mult cu cit afirmatiile egiptene difera de cele facute de mine prin omiterea Libanului. Cel mai probabil este ca atit eu, cit si diplomatii egipteni am avut aceleasi surse de informare din Serviciile Secrete romanesti, pline ochi de agenti arabi dubli sau tripli", a spus ieri Vadim. Faxul, despre care egiptenii sustin ca era o simpla revista a presei, a fost interceptat de elvetieni, publicat de tabloidul "Blick", ajungind sa fie mentionat in Raportul Consiliului Europei privind presupusele centre de tortura ale CIA.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.