Compania care a cheltuit cel mai mult in publicitatea din SUA, in prima jumatate a acestui an, este Procter & Gamble (1,7 miliarde de dolari), si este urmata, pe locul doi, de General Motors (954 de milioane de dolari) si, pe locul trei, de operatorul de servicii de telefonie AT&T (914 milioane de dolari). Cel mai mare trust media din lume, Time Warner, s-a clasat pe locul sapte in topul cheltuielilor publicitare, cu 650 de milioane de dolari.
Compania care a utilizat cel mai des strategia de product-placement (plasarea strategica a unor produse in emisiuni TV si online) in primul semestru al acestui an este Coca-Cola, care a aparut in cadrul programelor TV din SUA de peste 3.000 de ori.
Studiul a fost realizat de firma de cercetare Nielsen Company pe baza informatiilor de la clientii si agentiile de publicitate. Nielsen Company este o firma internationala de cercetare media si analiza de piata ce activeaza in peste o suta de tari.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro