Compania Amadeus, cel mai mare provider din lume de tehnologie si solutii pentru industria de turism si calatorii, sfatuieste agentiile de turism si de voiaj sa introduca taxe pentru consultanta, in conditiile in care veniturile din comisioane tind s
Compania Amadeus, cel mai mare provider din lume de tehnologie si solutii pentru industria de turism si calatorii, sfatuieste agentiile de turism si de voiaj sa introduca taxe pentru consultanta, in conditiile in care veniturile din comisioane tind spre zero, informeaza NewsIn.
Un raport realizat de Amadeus arata ca, datorita acestei taxe, pietele cu cel mai mare succes si-au majorat veniturile, chiar si in conditiile in care comisioanele au scazut. Agentiile de turism care au adoptat modelul taxeaza clientul pentru serviciile oferite in loc sa primeasca comision; in acest sens, Scandinavia si SUA sunt foarte avansate.
"Aceasta taxa este aplicata deja in Statele Unite si in Europa, iar in doi-trei ani cred ca poate fi aplicata si in Romania. Si este normala, pentru ca un avocat sau un notar percepe taxa de consultanta. Or, un agent de turism face acelasi lucru: ofera clientului informatii despre hoteluri, statiuni si care sunt cele mai bune oferte", a declarat, pentru NewsIn, purtatorul de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Traian Badulescu. El a mai spus ca nu exista deocamdata o procedura de aplicare a acestei taxe, insa ea ar putea fi perceputa doar in cazul in care clientul cumpara un sejur sau un bilet de avion, costul ei urmand sa fie introdus in valoarea pachetului.
Amadeus este partenerul de tehnologie ales al furnizorilor, vanzatorilor si cumparatorilor din industria turistica. Compania ofera distributie, IT si solutii point-of-sale pentru a-si ajuta clientii sa se adapteze, sa se dezvolte si sa aiba succes in dinamica evolutiei industriei turistice.
Grupurile de clienti includ furnizori de calatorii (linii aeriene, hoteluri, companii de inchiriere de automobile, companii de cai ferate, linii de feribot, linii de croaziera, companii de asigurari si tour-operatori), vanzatori (agentii de turism) si clienti (corporatii si persoane fizice).
Amadeus are sedii in Madrid (sediul corporatiei si operatiuni marketing), Nisa (dezvoltare) si Erding (Operatiuni - centrul de procesare a datelor) si birouri regionale in Miami, Buenos Aires, Bangkok. La nivelul pietei, Amadeus realizeaza operatiuni cu clienti din 76 de tari si acopera peste 215 piete. Compania este detinuta de WAM Acquisition si are peste 7.600 de angajati la nivel mondial. In 2006, veniturile Amadeus au fost de 2.683 milioane euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.