Pe 9 mai a avut loc lansarea oficiala a diviziei de PR a Starlink Group, dupa ce aceasta a inceput sa functioneze efectiv inca din luna aprilie a acestui an. Starlink PR se va adauga celorlalte agentii ce fac deja parte din grup (planning, cercetare,

Pe 9 mai a avut loc lansarea oficiala a diviziei de PR a Starlink Group, dupa ce aceasta a inceput sa functioneze efectiv inca din luna aprilie a acestui an. Starlink PR se va adauga celorlalte agentii ce fac deja parte din grup (planning, cercetare, strategie de brand, creatie, media, productie publicitara, shopper marketing, BTL), extinzand astfel aria de servicii in sfera comunicarii integrate. In cadrul comunicatului oficial, Marcel Straut, managing partner Starlink Group, a tinut sa motiveze strategia de extindere a grupului: "Starlink Group se afla intr-o crestere continua, intampinand cerintele clientilor nostri cu servicii noi si profesionale. Infiintarea diviziei de PR a Starlink Group reprezinta o consecinta fireasca a unei piete aflate intr-o continua schimbare, in care relatiile publice incep sa devina o conditie necesara pentru o buna dezvoltare a companiei pe termen lung. Le urez succes noilor mei colegi si cat mai multe realizari demne de Starlink Group".

Experienta in domeniu si curajul sunt calitatile esentiale ale consultantilor

Dupa cum ne-a declarat Larisa Toader, PR Director al departamentului, recrutarea pentru constituirea acestuia a inceput in urma cu 4 luni, "prin alegerea unui director de relatii publice care sa-si asume crearea si cresterea unei divizii de PR, in masura sa raspunda necesitatilor de PR ale clientilor Starlink Group". In ceea ce priveste valorile urmarite in acest proces, aceasta a subliniat: "Am cautat, in primul rand, oameni curajosi si foarte bine pregatiti, carora sa nu le fie teama sa isi continue cariera intr-un departament nou infiintat. Experienta de cel putin un an pe diferite proiecte de comunicare si relatii publice era, de asemenea, obligatorie, pentru ca toti consultantii nostri trebuie sa desfasoare activitati care presupun o experienta anterioara si o pregatire temeinica".
Dupa ce procesul de recrutare s-a incheiat la sfarsitul lunii aprilie, departamentul de PR este format la ora actuala, pe langa directorul de PR, din alti 4 consultanti cu experienta in comunicare. Este vorba de Oana Ene si Irina Dinu, absolvente ale sectiei de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere, Alexandru Flus, care a urmat Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy", precum si de Mugur Popa, care detine o diploma de Studii Academice Postuniversitare de Comunicare si Relatii Publice si un Master de Marketing Politic si Electoral. In corelatie cu actuala componenta a echipei, Larisa Toader a subliniat: "Chiar daca avem o echipa completa, nu consideram procesul de recrutare incheiat, pentru ca evolutia pe care o preconizam in urmatoarele luni pentru divizia de PR cu siguranta ne va determina sa ne marim echipa, in functie de numarul de clienti".

Umorul va constitui nota distinctiva in strategia de pozitionare

In acest context, Toader a subliniat ca activitatea efectiva a departamentului a inceput chiar din prima saptamana de activitate. "In momentul de fata, derulam deja o serie de activitati pentru 3 clienti si suntem in discutii cu o parte dintre ceilalti clienti ai grupului. Interactiunea cu ei se caracterizeaza in primul rand prin entuziasm si profesionalism de ambele parti", a aratat Larisa Toader. Cat despre evolutia diviziei de PR in cadrul grupului, reprezentanta companiei a explicat:
"Pe termen mediu si lung, ne-am propus ca acest departament sa se transforme intr-o companie de sine-statatoare din cadrul Starlink Group, urmand ca, ulterior, alaturi de clientii grupului, sa atragem si alti clienti". Privitor la strategia de impunere pe piata a proaspat infiintatei divizii de PR a Starlink Group, Larisa Toader a aratat ca aceasta "se va diferentia de celelalte agentii in primul rand printr-un PR creativ si, mai ales, prin umor, pentru ca umorul este o calitate inca slab exploatata in PR. Ne-am propus sa inovam acest domeniu si sa incercam sa comunicam altfel, mai creativ".


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.