Dar nu acesta este esentialul, apreciaza Microsoft, care merge pana intr-acolo incat sa imprumute imagini cu copii descoperind ninsoarea, caderea Zidului Berlinului sau festivalul de la Woodstock pentru a convinge consumatorii ca Vista nu este doar un sistem de operare, ci un potential moment in schimbarea vietii acestora. "Luciditatea nu este totul", a spus managerul general pe probleme de comunicare al Microsoft, John B. Williams. "Misiunea acestei campanii este de a emotiona", a specificat Williams, citat de Advertising Age.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro