Romania se afla pe locul trei in Europa de Est in ceea ce priveste consumul de apa imbuteliata pe 2005, cu 10% din total, se arata in studiul facut de catre Zenith Research. Pe primele doua locuri se afla Polonia, cu 23%, si Rusia, cu 21%. Potrivit
Romania se afla pe locul trei in Europa de Est in ceea ce priveste consumul de apa imbuteliata pe 2005, cu 10% din total, se arata in studiul facut de catre Zenith Research. Pe primele doua locuri se afla Polonia, cu 23%, si Rusia, cu 21%. Potrivit Zenith Research, consumul total de apa imbuteliata din Europa de Est a atins pentru prima data 10.000 de litri.
Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de catre Bulgaria, care a inregistrat un avans de 22% al consumului de apa imbuteliata, urmata de Ungaria, Estonia si Rusia.
"Cresterea consumului in Europa de Est promite a fi solida inca multi ani de-acum inainte", a declarat directorul Zenith Research, Gary Roethenbaugh. Liderii pietei mondiale de profil, Nestle Waters, Danone, Coca-Cola si PepsiCo si-au intarit, in mod constant, pozitiile in aceasta regiune a Europei, au mai spus reprezentanti ai companiei de studiu. "Zenith anticipeaza, in continuare, achizitii ale celor 4 mari imbuteliatori mondiali, datorita climatului relativ bun de crestere economica si penuriei de imbuteliatori locali", spune reprezentantul Zenith, adaugand ca vara calduroasa a acestui an a revigorat afacerile imbuteliatorilor, care au avut mult de suferit dupa vremea nefavorabila din 2004. "Cu siguranta 2006 va aduce volume ce depasesc 11.000 de litri, mai ales dupa vara excelenta a acestui an. Previziunile arata o crestere sustinuta, in medie cu 75 pe an, in urmatorii 5 ani. Cu investitii continue in publicitate si conditii meteo favorabile, previziunile s-ar putea dovedi depasite", conchide Roethenbaugh.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.