Incepand cu luna iunie 2006, EurotaxGlass's International isi extinde operatiunile in Romania prin infiintarea filialei sale, EurotaxGlass's Romania. Lansate in anul 2005 de catre SC Media Mark - Print & Services (licentiata EurotaxGlass's Internatio
Incepand cu luna iunie 2006, EurotaxGlass's International isi extinde operatiunile in Romania prin infiintarea filialei sale, EurotaxGlass's Romania. Lansate in anul 2005 de catre SC Media Mark - Print & Services (licentiata EurotaxGlass's International), proiectele pentru crearea de produse Eurotax destinate pietei auto din Romania, bazate pe date autohtone, vor fi preluate si dezvoltate in continuare de EurotaxGlass's Romania.
Pana in prezent, pe piata romaneasca a fost lansat catalogul tiparit "Preturi Noi 2005" (ce contine pretul nou pentru toate autoturismele si masinile de teren vandute in Romania in perioada 2000-2005 si in Germania in perioada 1994-1999), urmand ca editia din 2006 sa contina si evaluarea autovehiculelor rulate.
In 2007 catalogul va aparea in doua editii tiparite. Cotatiile de masini rulate vor fi disponibile si prin intermediul solutiei software EurotaxAutowert-Ro, prin conectare online la baza de date EurotaxGlass's Romania.
EurotaxGlass's Romania va continua proiectul de adaptare la piata romaneasca a produselor pentru calculul costurilor de reparatii auto, si anume EurotaxRepairEstimate, Kalkulation si Lakierung.
Produsele si serviciile companiei EurotaxGlass's se adreseaza clientilor din urmatoarele domenii: companii de asigurare, distribuitori auto, banci, companii de leasing si finantare, companii cu flota auto, companii de service si intretinere auto, producatori auto, persoane fizice si mass-media.
Infiintata in anul 2000, prin fuziunea companiei britanice Glass's Information Services cu Eurotax AG din Germania, EurotaxGlass's International este lider european pe piata furnizorilor de date, solutii si servicii de consultanta de business pentru domeniul auto. Compania are sediul in Freienbach, in apropiere de Zürich, si isi desfasoara operatiunile in 28 de tari, cu un total de 650 de angajati. Competenta de baza a companiei EurotaxGlass's este furnizarea de date obiective - in format tiparit sau digital, pentru evaluarea si previzionarea valorii autovehiculelor, cat si pentru estimarea costurilor de reparatii.
In conditiile unui trend exploziv de dezvoltare a pietei auto, cu o comercializare in 2005 de 15 milioane masini noi si 30 milioane masini rulate, produsele EurotaxGlass's International folosesc o baza de date ce contine informatii despre 360.000 de tipuri diferite de vehicule (autoturisme, masini de teren, motociclete, autoutilitare, camioane, remorci, ambarcatiuni marine etc) evaluate unitar datorita standardului IDD (International Data Definition) care permite integrarea datelor cu caracter national intr-o baza de date pan-europeana.
Datele furnizate de EurotaxGlass's au devenit standardul de facto in evaluarea masinilor noi si rulate, precum si sursa de informare pentru guvernele UE in realizarea sistemelor nationale de inregistrare auto.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.