Pentru inscrierea imobilului in cartea funciara a municipiului este necesara emiterea unui certificat de nomenclatura urbana de confirmare a adresei postale actuale. Inscrierea in cartea funciara este obligatorie pentru orice tranzactie sau operatiune imobiliara.
Certificatul poate fi cerut numai de catre proprietar, prin depunerea unui dosar la Centrul de Informare si Documentare pentru Relatii cu Cetatenii, care sa cuprinda o cerere semnata de proprietar, actul de proprietate in copie legalizata, certificat fiscal pentru istoric de adresa, documentatie prin care se poate identifica imobilul, planuri topografice, copie dupa buletinul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice, certificatul de inmatriculare la Camera de Comert, chitanta in valoare de 6,4 RON si un dosar cu sina.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro