Compania MediaMark, in colaborare cu Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), a lansat, miercuri, la SIAB, prima editie a catalogului EurotaxGlass's "Preturi noi 2005", cu preturi auto de pe piata romaneasca. Catalogul contine
Compania MediaMark, in colaborare cu Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), a lansat, miercuri, la SIAB, prima editie a catalogului EurotaxGlass's "Preturi noi 2005", cu preturi auto de pe piata romaneasca. Catalogul contine pretul tuturor autoturismelor si masinilor de teren, vandute noi, in Romania, in perioada 2000-2005 si in Germania intre 1994 si 1999. Publicul-tinta al proiectului este constituit de societatile de asigurare, de importatorii si dealerii auto. Lucrarea porneste de la un pret de 65 de euro plus TVA.
Gheorghe Anghel, director general al Media Mark, ne-a declarat ca produsul companiei sale se doreste un proiect pe termen lung, care sa imbine know-how-ul occidental cu datele cu privire la piata autohtona.
Proiect pe termen lung pentru ca, in 2006, urmeaza sa apara si catalogul "Masini rulate", ce va contine valoarea estimata pentru vanzarea sau cumpararea unei masini second-hand.
Mark Media detine licenta EurotaxGlass's, lider european in furnizarea de solutii si consultanta de business pentru domeniul auto.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.