Trei vagoane din componenta trenului Rapid 606 Timisoara - Bucuresti au deraiat in dreptul localitatii Ghelmegioaia din judetul Dambovita. Trenul plecase din Timisoara si urma sa ajunga in Gara Bucuresti Nord.
In noaptea de luni spre marti, i

Trei vagoane din componenta trenului Rapid 606 Timisoara - Bucuresti au deraiat in dreptul localitatii Ghelmegioaia din judetul Dambovita. Trenul plecase din Timisoara si urma sa ajunga in Gara Bucuresti Nord.
In noaptea de luni spre marti, in jurul orelor 2.00, o puternica viitura a afectat terasamentul caii ferate, la Ghelmegioaia, pe o lungime de aproximativ 450 de metri ceea ce a facut ca trei vagoane sa iasa de pe linie. Calatorii au asteptat mai bine de o ora si jumatate ca problemele la linia de cale ferata sa fie rezolvate. Din pacate, a fost necesar ca trenul sa fie redirectionat pe o ruta ocolitoare. Ieri, traficul feroviar pe ruta Timisoara - Drobeta Turnu Severin - Filiasi a fost intrerupt pentru cateva ore. Tot in noaptea de luni spre marti, aproape 200 de gospodarii din noua localitati situate in judetul Mehedinti au fost inundate in urma unei furtuni si a precipitatiilor abundente cazute in zona. In Gvardenita, doua case au fost distruse complet de ape. In mai putin de o ora, cantitatile de precipitatii cazute au depasit 33 de litri pe metrul patrat. Peste 400 de familii au ramas fara energie electrica.
In judetul Bistrita-Nasaud, peste 120 de familii din satul Lunca Ilvei au ramas izolate de centrul comunei dupa ce un pod din beton a fost distrus de o viitura. In numai cateva minute, in urma ploii abundente, nivelul paraului din zona a crescut, apele rupand podul din beton. Ieri dimineata, au fost demarate lucrarile pentru construirea unui pod improvizat.
In judetul Arges, podul care face legatura intre localitatile Poiana Lacului si Cotmeana s-a daramat, ieri dimineata, dupa ce debitul paraului din zona a crescut in urma unei ploi torentiale. Acest pod fusese afectat partial de inundatiile care au avut loc la inceputul acestei luni, insa autoritatile nu au dat importanta acestui aspect. La ora actuala, soferii sau pietonii sunt nevoiti sa ocoleasca peste 20 de kilometri pentru a ajunge dintr-o localitate in cealalta.
In ceea ce priveste podul feroviar de la Gradistea, reprezentantii ''Apelor Romane'' spun ca ancheta pentru stabilirea cauzelor daramaturii obiectivului este in curs de desfasurare. Acestia sustin ca podul feroviar nu mai are autorizatie de functionare de la ''Apele Romane'' si ca, in zona, exista exploatari de nisip si balast. Ieri, reprezentantii ''Apelor Romane'' incercau sa afle daca aceste exploatari au sau nu autorizatii de functionare.

La Maracineni, traficul rutier usor ar putea fi reluat in week-end

Circulatia autovehiculelor cu greutate sub 3,5 tone pe cele doua poduri militare de la Maracineni, afectate de viitura produsa duminica, ar putea fi reluata la sfarsitul acestei saptamani.
In urma cu doua zile a fost reluat traficul pietonal pe cel de-al treilea pod militar care a fost afectat, duminica, intr-o mai mica masura de apele Buzaului. Tot atunci, au inceput si lucrarile de reparare a podului militar afectat partial de viitura de pe raul Buzau, lucrari ce ar putea fi finalizate peste trei zile.
In locul celui de-al treilea pod de la Maracineni care a fost luat de ape duminica se intentioneaza construirea unui alt obiectiv militar. Pana la redeschiderea celor doua poduri militare, pentru a ajunge din Muntenia in Moldova sau retur, soferii pot folosi varianta ocolitoare Buzau-Vernesti-Berca-Sapoca-Maracineni sau retur.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.