In timp ce cautam site-uri cu jocuri pe Internet (tocmai am terminat scoala si m-am gandit ca o ora de ars gazul la calculator ar fi binevenita) am gasit, accidental, tastand gresit, un articol despre cele mai tari branduri din Romania. N-o sa vi le
In timp ce cautam site-uri cu jocuri pe Internet (tocmai am terminat scoala si m-am gandit ca o ora de ars gazul la calculator ar fi binevenita) am gasit, accidental, tastand gresit, un articol despre cele mai tari branduri din Romania. N-o sa vi le enumar pentru ca nici nu vreau sa le fac reclama gratis si nici nu este scopul meu. Ceea ce mi-a sarit in ochi sunt insusirile pe care trebuie sa le aiba un brand, si anume: INCREDERE, POPULARITATE, INOVATIE, PRESTIGIU si SUCCES. Buun. Am convocat repede stafful redactional si le-am pus intrebarea: "Pupaza din tei este un brand?" Copiii s-au amuzat la inceput: "Hai, mai Andrei, sa fim seriosi, Pupaza din tei un brand? Da, suntem cunoscuti, dar nu suntem asa de tari. Nici macar ziarul X nu putem spune ca e un brand. Si uite ce tiraj are!" "Bine atunci sa vedem de ce nu este un brand" si am luat fiecare insusire la rand. Incredere. La incredere nu ne putem pronunta cu certitudine pentru ca increderea ti-o dobandesti ultima, dupa celelalte calitati. Popularitate. Ei bine am ramas surprins cand copiii mi-au spus ca multi oameni au auzit de Pupaza din tei si ca este agreata. Mai ales pentru "name". Inovatie. Aici am fost unanim de acord ca Pupaza din tei detine aceasta insusire. Cine a mai auzit de un ziar scris si manageriat in totalitate de copii?! Cate organizatii de copii, sau cu copii se pot lauda cu atatea proiecte reusite (cenaclul, festivalul, etc)? Prestigiu si Succes. La astea doua am realizat cu totii ca mai avem de muncit. Sunt, de altfel, cele mai grele insusiri pe care trebuie sa le obtina un nume pentru a deveni un brand. Si am ajuns la doua concluzii. Fie ne multumim cu notorietatea pe care o avem acum, fie ne luptam pentru a obtine si celelate doua calitati. Cum noi tintim mereu sus, am decis ne luptam pentru a construi un brand din micul nostru "business". Asa ca am intocmit un plan, pentru unii utopic, dar nu de neatins pentru acest scop. Este un plan surpriza din care va dezvaluiesc doar urmatoarea miscare: din toamna vom distribui ziarul "Pupaza din tei" si la chioscuri. Asa ca pregatiti-va, pentru ca o sa fiti "bombardati" cat mai curand de "name-ul" "Pupaza din tei".

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.