Editia 2005 a TIBCO reuneste 511 expozanti, dintre care 316 firme sunt romanesti si 195 din strainatate. La acest targ sunt reprezentate 31 de tari, respectiv: Brazilia, Bulgaria, Canada, China, Columbia, Croatia, Cuba, Egipt, Emiratele Arabe Unite,

Editia 2005 a TIBCO reuneste 511 expozanti, dintre care 316 firme sunt romanesti si 195 din strainatate. La acest targ sunt reprezentate 31 de tari, respectiv: Brazilia, Bulgaria, Canada, China, Columbia, Croatia, Cuba, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, India, Indonezia, Iran, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Maroc, R. Moldova, Nepal, Nigeria, Pakistan, Peru, Polonia, Romania, Serbia-Muntenegru, Siria, Slovenia, Sri Lanka, Thailanda, Turcia si Ungaria. Expozantii celei de-a 22-a editii a targului expun pe o suprafata de 30.000 metri patrati, 22.500 metri patrati in interior si 7.500 metri patrati pe platformele exterioare.
La aceasta editie se remarca impresionanta misiune economica chineza, organizata de Ministerul Comertului din Republica Populara Chineza, prin Biroul sau de Promovare a Comertului.
In functie de tematica abordata, TIBCO este structurat pe sase sectiuni. In cadrul primei sectiuni, denumita "Pentru tine si familia ta", sunt expuse confectii, textile si articole din piele, cadouri si artizanat, cosmetice si parfumuri, bijuterii, produse alimentare si bauturi, produse naturiste si terapii neconventionale.
Cea de-a doua sectiune este intitulata "Pentru copilul tau", aici fiind expuse jocuri, jucarii, articole pentru nou-nascuti si viitoare mame, precum si articole pentru scolari, alimentatie specifica, articole destinate hobby-urilor copiilor.
"Pentru casa ta" este denumirea celei de-a treia sectiuni in care sunt prezentate electronice si electrocasnice, produse din mase plastice si articole de menaj, decoratiuni interioare si exterioare, produse chimice si articole pentru curatenie si igiena, articole si obiecte promotionale.
Firmele care expun in sectiunea "Pentru timpul tau liber" prezinta articole de sport, turism, pescuit si vanatoare, sunet, lumina, muzica, salonul My Happy Pet, articole foto etc. Cea de-a cincea sectiune este destinata Participarilor internationale, ultima sectiune fiind atribuita Targului Bucurestilor.

Cu un pronuntat caracter de agrement, TIBCO se adreseaza intregii familii

Pe scena 1, amplasata in fata intrarii in Pavilionul Central, se va desfasura, zilnic, un program artistic sustinut de formatii in voga (Bonito, Bordo, Pops, Akcent, Blondy, Laguna, A.S.I.A.), precum si de dansuri moderne, sustinute de ansambluri de copii de la scolile si liceele din Capitala.
Pe scena 2, amplasata in fata intrarii in pavilionul 17 (KIDEX), se vor desfasura programele artistice destinate celor mici.
In data de 5 iunie, pe aleea principala din Complexul Expozitional Romexpo - Targul International Bucuresti, se va desfasura Raliul Auto VIP, la care vor lua startul 32 de personalitati din lumea muzicii si a sportului.

Inedit la cea de-a XXII-a editie a TIBCO

Spre deosebire de ceilalti ani, la editia din 2005 vor participa reprezentantii minoritatii maghiare din Romania.
In pavilionul 26-28 vor fi expuse obiecte si porturi traditionale maghiare. Se vor organiza degustari de preparate culinare traditionale (gulas, Kurtos Kolacs) si vor avea loc programe de dansuri traditionale.
Pavilionul 30 este destinat participarii minoritatii sarbe. Aici se vor prezenta porturi traditionale, dansuri si muzica sarbeasca.
O alta prezenta inedita este si numarul mare de firme auto, printre care Seat, Skoda, Ford, Renault.

Evenimente colaterale

Concomitent cu TIBCO se vor desfasura si expozitiile ROMURB si FLOWERS TRADE SHOW (editia a VIII-a).
Aceste expozitii se adreseaza primariilor, utilizatorilor de servicii urbane si mobilier stradal, specialistilor din administratiile publice sau private, cat si publicului larg, ele vizand modernizarea si infrumusetarea oraselor, a spatiilor publice, parcurilor si gradinilor, scopul final reprezentandu-l cresterea nivelului de trai al cetatenilor.
La aceste manifestari participa 50 de expozanti din 8 tari, inclusiv din Romania.

CER GLASS 2005

Editia din acest an reuneste 81 de firme, din Franta, Italia, Romania si Turcia. Expozitia este gazduita in pavilionul 15, suprafata alocata fiind de 2.900 mp. Pentru reusita acestei editii, Romexpo S.A. a colaborat indeaproape cu Institutul National de Sticla, Organizatia Patronala din Industria Sticlei si Ceramicii Fine (STICEF), Muzeul Taranului Roman si Liceul de Arta Nicolae Tonitza. Programul de manifestari conexe este realizat de Romexpo S.A. impreuna cu Institutul National de Sticla. In cadrul CER GLASS, va fi organizat Salonul Mesterilor Sticlari si Ceramisti, care va gazdui demonstratii practice ale mesterilor ceramisti, pictura pe sticla executata de elevi ai Liceului de Arta Nicolae Tonitza. De asemenea, va functiona o expozitie cu vanzare la etajul pavilionului 15.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.