Grasa de Cotnari a fost sortimentul cel mai cautat la Festivinum 2005, prima actiune de promovare a vinului romanesc desfasurata la nivel national, pe parcursul a patru saptamani. "Vinul cel mai cautat in cadrul Festivinum 2005 a fost Grasa de Cotnar
Grasa de Cotnari a fost sortimentul cel mai cautat la Festivinum 2005, prima actiune de promovare a vinului romanesc desfasurata la nivel national, pe parcursul a patru saptamani. "Vinul cel mai cautat in cadrul Festivinum 2005 a fost Grasa de Cotnari. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure pentru ca publicul roman a inceput sa consume mai mult vinuri imbuteliate. Insa, de asemenea, acest lucru certifica preferintele romanilor catre vinuri albe si dulci, cu toate ca tendintele pietei internationale sunt pentru vinuri rosii si seci", a declarat Ovidiu Gheorghe, directorul Patronatului National al Viei si Vinului.
Ultima etapa a festivalului s-a incheiat duminica la Bucuresti, cu un spectaculos concert al formatiei Iris. Paza si bunul mers al manifestarii au fost asigurate de firma Scorseze Security.
"Festivinum 2005 a fost un succes. Deja avem propuneri si din alte orase, pe unde caravana vinului nu a apucat deocamdata sa treaca, pentru a organiza si acolo acest gen de evenimente", a incheiat Ovidiu Gheorghe.
Potrivit organizatorilor, in orasele prin care a trecut (Iasi, Constanta, Cluj si Bucuresti) caravana vinului a strans peste 90.000 de vizitatori care au putut degusta produsele Murfatlar, Cotnari, Vin Club Odobesti, Agroindustriala Bucium, Metro Cash & Carry, Carl Reh Winery si Domeniilor Brancovenesti. (L.I.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.