Potrivit paginademedia.ro, cifrele si posturile TV reies din caietul de sarcini al unei licitatii pentru alegerea unei agentii de publicitate care sa administreze cel mai eficient bugetele. Cu alte cuvinte, va castiga agentia care va obtine de la posturile TV cele mai mici preturi. Ministerul nu mentioneaza insa numele posturilor de stiri insa ne putem da seamama care sunt acestea din sintagmele “primul canal de televiziune generalist”, “primul canal de televiziune de stiri” si “al doilea canal de stiri”.
Astfel, “45% din buget va fi alocat pentru prima televiziune generalista, 35% pentru prima televiziune de stiri si 20% pentru cea de-a doua televiziune de stiri, selectate dupa audienta”.
In saracia de pe piata publicitatii, banii Ministerului Turismului, impartiti intre trusturile mogulilor Sorin Ovidiu Vintu si Dan Voiculescu si cel condus de Adrian Sarbu, sunt mai mult decat bineveniti, chiar daca preturile cerute de minister sunt sub nivelul pietei, mai comenteaza paginademedia.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro