Cei mai multi dintre ei au declarat,ca achizitioneaza bilete de avion si pachete turistice de pe Internet, cu plata prin card bancar, majoritatea subliniind insa ca, in cazul bunurilor de valoare ridicata, ar prefera sa inspecteze in prealabil produsul.
Cele mai scumpe cumparaturi facute online de catre Alina Petri, director divizia e-business si publicitate in cadrul operatorului Romtelecom, reprezinta bilete de avion. Ea le cumpara de obicei direct de pe site-ul companiei aeriene cu care zboara, acestea costand, in medie, 300-400 euro.
“Nu as achizitiona online masini, desi am vazut la un moment dat o campanie de «online ordering» pentru Dacia. Cumpar echipamente IT&C, servicii telecom, carti, jucarii, diverse abonamente pentru servicii de genul fitness, spa, dar si pachete de vacanta”, spune Alina Petri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro