Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a comunicat ca nu a efectuat nicio plata catre THR-TNS si nici nu va efectua plati in cadrul contractului legat de brandul de turism al Romaniei, pana la clarificarea aspectelor legate de brand aparute in presa.

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a solicitat vineri asocierii "Thr Asesores en Turismo, Hoteliere y Recreation S.A., Taylor Nelson Sofres S.A." , partenerul contractual in proiectul de realizare a brandului de turism al Romaniei, sa ne comunice de urgenta pozitia oficiala fata de informatiile aparute in presa.

"Scrisoarea oficiala a MDRT, inregistrata cu nr. CM 51002/30.07.2010, are la baza prevederile contractuale, conform carora asocierea a garantat originalitatea elementelor manualului de brand si faptul ca acestea nu aduc atingere prevederilor legislatiei romane, comunitare si internationale", se arata intr-un comunicat remis redactiei.

De asemenea, MDRT a precizat ca nu a efectuat nicio plata catre THR-TNS si nici nu va efectua plati in cadrul acestui contract, pana la clarificarea acestor aspecte.

Ministrul turismului, Elena Udrea, a lansat joi, in cadrul Zilei Romaniei la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al Romaniei. Noul slogan de promovare turistica a Romaniei este "Explore the Carpathian garden" ("Explorati gradina carpatina").

In mediul online autohton a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international. Elena Udrea a declarat, in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului, ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.

Logo-ul "Explore the Carpathian garden", cumparat de pe internet ?

Udrea riposteaza la atacul televiziunilor


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.