TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este o televiziune de divertisment, avand ca public tinta femeile cu varsta cuprinsa intre 25 si 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realitatile cu care ele se confrunta in fiecare zi. In urma cercetarilor desfasurate de Discovery Networks in mai multe tari din Europa, printre care si Romania, a reiesit faptul ca femeile moderne indeplinesc roluri diverse si nu vor sa fie incadrate in stereotipuri.
Astfel, potrivit reprezentantilor Discovery, TLC ofera divertisment de calitate pentru orice ocazie si programe pe subiecte diverse, de la provocari in cariera la transformari de imagine spectaculoase, de la viata de familie la sfaturi practice pentru problemele intalnite zi de zi, scrie MEDIAFAX.
Postul TLC va fi disponibil in pachetul de baza analogic si digital UPC Romania, incepand cu data de 20 ianuarie 2011, urmand ca distribuitia sa fie largita in functie de interesul partenerilor de cablu si satelit. Grila de programe TLC va fi alcatuita in concordanta cu preferintele telespectatorilor romani, compania planuind sa lanseze si vanzari de publicitate pe acest post.
Lansarea televiziunii TLC in Romania are la baza un studiu care s-a desfasurat pe sase piete europene - Romania, Polonia, Rusia, Italia, Suedia si Norvegia.
"Studiul a incercat sa vada cum isi definesc femeile din aceste tari propria feminintate si problemele cu care se confunta si, in functie de asteptarile lor si de programele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat intreaga pozitionare a canalului", a explicat Ada Roseti.
Ea a mai spus ca din studiu a reiesit faptul ca femeile din Romania sunt "calculate si foarte planificate".
"Isi planifica bugetul, se duc la cumparaturi cu liste, sunt cu picioarele pe pamant si nu au iesiri din realitate, nu-si doresc lucruri imposibile. In acelasi timp, sunt deschise catre lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastra deschisa catre o lume noua". Totodata, Ada Roseti a spus ca femeile din Romania, spre deosebire de femeile din alte regiuni din Europa, nu-si doresc o televiziune pe care sa o savureze singure, ci impreuna cu familia.
L'Oréal și UNESCO: 500.000 lei pentru cercetarea științifică în...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Adrian și Vlad Iliescu, Atelierele Ilbah: ”din nemulțumire se naște evoluția...
Sursa: start-up.ro
-
Un brand britanic de fish and chips intră pe piața din România. Cine este...
Sursa: retail.ro
-
Rugăciunea de Crăciun către Maica Domnului
Sursa: garbo.ro
-
Semnele subtile prin care Universul îți spune că ești pe drumul greșit
Sursa: kudika.ro